[ATTN NEW RIDERS] Please note that all new forum users have to be approved before posting. This process can take up to 24 hours, and we appreciate your patience.

VoidMaster Livestreams /Tutoriais Guide

AicosAicos
Riders of Icarus Rep: 310
Member
edited October 15 in Fan Media
oiQC9Gl.jpg

Seja bem vindo ao meu cantinho, aqui você descobri alguns dos meus segredos, e eu tentarei lhe ajudar o máximo possivel!
Se increva em meu canal no youtube para seguir os meus videos, em meu canal você pode encontrar alguns videos tutoriais,e eventos!
Meu ingles não é muito bom, então eu vou tentar ajudar da melhor forma possivel, obrigado por entender.

Welcome to my corner, here you have discovered some of my secrets, and I will try to help you as much as possible!
If you join my channel on youtube to follow my videos, on my channel you can find some videos, tutorials and events!
My English is not very good, so I'll try to help the best way possible, thanks for understanding.
Cream

Comments

• AicosAicos
    Member
    edited October 15
    Português
    Olá pessoal, venho convidar a todos para participar de um evento de elluns em meu canal no youtube, o evento é simples e é valido para todos os servidores Riders of Icarus, assista o video para conferir!

English
    Hello everyone, I invite everyone to participate in an event of elluns in my youtube channel, the event is simple and is valid for all Riders of Icarus servers, watch the video to check it out!

• AicosAicos
    Member
    edited October 15
    Português
    Upgrade de Montarias
    Neste vídeo eu mostro como e o que é necessário fazer para você conseguir selos para dar upgrade em suas montarias e pets deixando +5, lembrando que cada montaria ou pet varia seus atributos!

English
    Upgrade of Mounts
    In this video I show you how and what you need to do to get you stamps to upgrade your mounts and pets by leaving +5, remembering that each mount or pet varies its attributes!

• AicosAicos
    Member
    edited October 16
    Português
    Magican level 67
    Este vídeo é uma gameplay na nova dungeon TOMB Elite V apenas para completar o xp para o level 67 e foi muito facil haha!

English
    Magican level 67
    This video is a gameplay in the new dungeon TOMB Elite V just to complete xp for level 67 which was very easy!

• AicosAicos
    Member
    edited October 24
    Português
    Upgrade de Montarias
    Neste video eu e alguns amigos completamos a dungeon TOMB L5, assista para que você possa saber como fazer!

English

Upgrade of Mounts
    In this video me and some friends complete the dungeon TOMB L5, see so you can know how to do!

• AicosAicos
    Member
    edited November 7
    Português
    Craftando o Benotie
    English
    Craft Benotie

• AicosAicos
    Member
    edited November 7